Konu
Hala Burger King yiyen varmı ?
10-01-2022, 16:46:39
#19
Hattushil
evet baya pahalandırdılar,
zaten şişe ya da kutu koların dışında kalanların yarısına cihazdan su basıyorlar.
kola cihazından musluğunu açtığınızda biraz kola biraz şeffaf geliyor (su).