İki üç gün önce bir arkadaşım bionluk'tan makale işi alıyor ve işi teslim ediyor ancak karşı taraf para iadesi talebinde bulunup, hakaret edip emek hırsızlığına kalkışınca olayı "çözüm merkezi"ne taşıyorlar. Bionluk tatlı bir dille işin tamamlandığını, alıcının işi onayladığını ve bu aşamada bir şey yapılamayacağını söylüyor. Alıcı kaç gündür sürekli taciz etmeye devam ediyor. Hatta sahte olduğu ap açık ortada başka bir hesaptan makale siparişi veriliyor. Sipariş teslim edilir edilmez, intihal var iletişimi kötü vb yorumlarla arkadaşıma karalama yapılıyor. Yazılan makalenin önceki olaydaki şahsın sitesinde yayınlandığı da görünüyor.
İlk hesaptan hala gece gündüz bionluk çözüm merkezinden arkadaşıma tacizde bulunuluyor. Arkadaşım kişiyi engellemesine rağmen bionluk sistemi gereği çözüm merkezinden mesaj gönderilebiliyor. Kaç gün oldu hala bir çözüme kavuşmadı, kişinin hesabı kapatılmadı. Yaptığı karalamalar geri alınmadı ve bionlukla iletişime geçmeye çalıştığımız her kanal kapanmış durumda.
Bu şekilde kullanıcılarını mağdur etmeye devam edecekler mi bilmiyorum. Bir akıl veren çıkar diye buraya yazıyorum, zira bir kaç gündür arkadaşımla birlikte "kafayı yemek" üzereyiz.
Bionluk ile iletişime geçebilen var mı?
7
●194
- 24-12-2021, 15:29:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.+2200 sipariş teslimim olan bir platform, en başından beri oradaydım. parayı buldular ve şımardılar. Ortalama 8 aydır uzağım ilgilenmiyorum. Yakın zamanda "GG" olacağını düşünüyorumzxkcnvtbn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2021, 15:30:37Kesinlikle katılıyorumkaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2021, 15:35:38benimde baya ticaretim var ama artık keyfe göre konu kaldırdıkları zamanda sildiydim tüm konularımı ve işi teslim etmemize rağmen alaıcı onay veriyor adam bazen vermiyor peşine düşüyoruz saçma yanikaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2021, 15:37:37Hocam aynı şekilde az miktarda discord tasarımı ile alakalı sipariş almıştım ve discord üzerinde ayarlama yaparken beni müşteri banladı ve hakkımda haksız yere şikayet oluşturdu ve haklı olarak müşteriyi gördüler. Ortada kanıt yok, diyorum ki müşteriye kanıt şunun diyorum elinde kanıt yok. O yüzden bionluk o konuda gerçekten saçma davranıyor.
- 24-12-2021, 15:38:21yurt dışından birisine tanıtım yazısı sattım
400 liralık iş yaptım
80 lirasını benden kestiler
5 iş günü de beklettiler
80 lira da işi verenden almışlar
anlayacağınız ben 320 lira kazandım onlar 160 lira
hiçbir iş yapmadan benim kazancımın yarısına ortak oluyorlar
en sağlam yer r10 bence - 24-12-2021, 15:41:18Katılıyorum hocam şuan en sağlam yer burası. Bionluk atılan ticketları bile umursamıyorkralyazar33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2021, 15:49:21Buradaki bir arkadaş nakit veremeyeceği için bionluk üzerinden yapalım, komisyon benden olsun sorun yok dedim.
İşini teslim ettim, beğenmedi baştan yaptım tekrar teslim ettim. İki yıldız verip bir sebep olmadan "s" yorumu yaptı. Sonrasında bionluk alıcının kararı diyerek yorumu silmedi. O zamandan beri bionluğa girmiyorum
