• 24-12-2021, 15:28:00
    #1
    İki üç gün önce bir arkadaşım bionluk'tan makale işi alıyor ve işi teslim ediyor ancak karşı taraf para iadesi talebinde bulunup, hakaret edip emek hırsızlığına kalkışınca olayı "çözüm merkezi"ne taşıyorlar. Bionluk tatlı bir dille işin tamamlandığını, alıcının işi onayladığını ve bu aşamada bir şey yapılamayacağını söylüyor. Alıcı kaç gündür sürekli taciz etmeye devam ediyor. Hatta sahte olduğu ap açık ortada başka bir hesaptan makale siparişi veriliyor. Sipariş teslim edilir edilmez, intihal var iletişimi kötü vb yorumlarla arkadaşıma karalama yapılıyor. Yazılan makalenin önceki olaydaki şahsın sitesinde yayınlandığı da görünüyor.

    İlk hesaptan hala gece gündüz bionluk çözüm merkezinden arkadaşıma tacizde bulunuluyor. Arkadaşım kişiyi engellemesine rağmen bionluk sistemi gereği çözüm merkezinden mesaj gönderilebiliyor. Kaç gün oldu hala bir çözüme kavuşmadı, kişinin hesabı kapatılmadı. Yaptığı karalamalar geri alınmadı ve bionlukla iletişime geçmeye çalıştığımız her kanal kapanmış durumda.

    Bu şekilde kullanıcılarını mağdur etmeye devam edecekler mi bilmiyorum. Bir akıl veren çıkar diye buraya yazıyorum, zira bir kaç gündür arkadaşımla birlikte "kafayı yemek" üzereyiz.
  • 24-12-2021, 15:29:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zxkcnvtbn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki üç gün önce bir arkadaşım bionluk'tan makale işi alıyor ve işi teslim ediyor ancak karşı taraf para iadesi talebinde bulunup, hakaret edip emek hırsızlığına kalkışınca olayı "çözüm merkezi"ne taşıyorlar. Bionluk tatlı bir dille işin tamamlandığını, alıcının işi onayladığını ve bu aşamada bir şey yapılamayacağını söylüyor. Alıcı kaç gündür sürekli taciz etmeye devam ediyor. Hatta sahte olduğu ap açık ortada başka bir hesaptan makale siparişi veriliyor. Sipariş teslim edilir edilmez, intihal var iletişimi kötü vb yorumlarla arkadaşıma karalama yapılıyor. Yazılan makalenin önceki olaydaki şahsın sitesinde yayınlandığı da görünüyor.

    İlk hesaptan hala gece gündüz bionluk çözüm merkezinden arkadaşıma tacizde bulunuluyor. Arkadaşım kişiyi engellemesine rağmen bionluk sistemi gereği çözüm merkezinden mesaj gönderilebiliyor. Kaç gün oldu hala bir çözüme kavuşmadı, kişinin hesabı kapatılmadı. Yaptığı karalamalar geri alınmadı ve bionlukla iletişime geçmeye çalıştığımız her kanal kapanmış durumda.

    Bu şekilde kullanıcılarını mağdur etmeye devam edecekler mi bilmiyorum. Bir akıl veren çıkar diye buraya yazıyorum, zira bir kaç gündür arkadaşımla birlikte "kafayı yemek" üzereyiz.
    +2200 sipariş teslimim olan bir platform, en başından beri oradaydım. parayı buldular ve şımardılar. Ortalama 8 aydır uzağım ilgilenmiyorum. Yakın zamanda "GG" olacağını düşünüyorum
  • 24-12-2021, 15:30:37
    #3
    kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +2200 sipariş teslimim olan bir platform, en başından beri oradaydım. parayı buldular ve şımardılar. Ortalama 8 aydır uzağım ilgilenmiyorum. Yakın zamanda "GG" olacağını düşünüyorum
    Kesinlikle katılıyorum
  • 24-12-2021, 15:35:38
    #4
    Kişisel Rütbe
    kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +2200 sipariş teslimim olan bir platform, en başından beri oradaydım. parayı buldular ve şımardılar. Ortalama 8 aydır uzağım ilgilenmiyorum. Yakın zamanda "GG" olacağını düşünüyorum
    benimde baya ticaretim var ama artık keyfe göre konu kaldırdıkları zamanda sildiydim tüm konularımı ve işi teslim etmemize rağmen alaıcı onay veriyor adam bazen vermiyor peşine düşüyoruz saçma yani
  • 24-12-2021, 15:37:37
    #5
    Hocam aynı şekilde az miktarda discord tasarımı ile alakalı sipariş almıştım ve discord üzerinde ayarlama yaparken beni müşteri banladı ve hakkımda haksız yere şikayet oluşturdu ve haklı olarak müşteriyi gördüler. Ortada kanıt yok, diyorum ki müşteriye kanıt şunun diyorum elinde kanıt yok. O yüzden bionluk o konuda gerçekten saçma davranıyor.
  • 24-12-2021, 15:38:21
    #6
    Kurumsal Üye
    yurt dışından birisine tanıtım yazısı sattım
    400 liralık iş yaptım
    80 lirasını benden kestiler
    5 iş günü de beklettiler
    80 lira da işi verenden almışlar
    anlayacağınız ben 320 lira kazandım onlar 160 lira
    hiçbir iş yapmadan benim kazancımın yarısına ortak oluyorlar
    en sağlam yer r10 bence
  • 24-12-2021, 15:41:18
    #7
    kralyazar33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dışından birisine tanıtım yazısı sattım
    400 liralık iş yaptım
    80 lirasını benden kestiler
    5 iş günü de beklettiler
    80 lira da işi verenden almışlar
    anlayacağınız ben 320 lira kazandım onlar 160 lira
    hiçbir iş yapmadan benim kazancımın yarısına ortak oluyorlar
    en sağlam yer r10 bence
    Katılıyorum hocam şuan en sağlam yer burası. Bionluk atılan ticketları bile umursamıyor
  • 24-12-2021, 15:49:21
    #8
    Platin üye
    Buradaki bir arkadaş nakit veremeyeceği için bionluk üzerinden yapalım, komisyon benden olsun sorun yok dedim.
    İşini teslim ettim, beğenmedi baştan yaptım tekrar teslim ettim. İki yıldız verip bir sebep olmadan "s" yorumu yaptı. Sonrasında bionluk alıcının kararı diyerek yorumu silmedi. O zamandan beri bionluğa girmiyorum