yurt dışından birisine tanıtım yazısı sattım
400 liralık iş yaptım
80 lirasını benden kestiler
5 iş günü de beklettiler
80 lira da işi verenden almışlar
anlayacağınız ben 320 lira kazandım onlar 160 lira
hiçbir iş yapmadan benim kazancımın yarısına ortak oluyorlar
en sağlam yer r10 bence