Buradaki bir arkadaş nakit veremeyeceği için bionluk üzerinden yapalım, komisyon benden olsun sorun yok dedim.
İşini teslim ettim, beğenmedi baştan yaptım tekrar teslim ettim. İki yıldız verip bir sebep olmadan "s" yorumu yaptı. Sonrasında bionluk alıcının kararı diyerek yorumu silmedi. O zamandan beri bionluğa girmiyorum