+2200 sipariş teslimim olan bir platform, en başından beri oradaydım. parayı buldular ve şımardılar. Ortalama 8 aydır uzağım ilgilenmiyorum. Yakın zamanda "GG" olacağını düşünüyorum
benimde baya ticaretim var ama artık keyfe göre konu kaldırdıkları zamanda sildiydim tüm konularımı ve işi teslim etmemize rağmen alaıcı onay veriyor adam bazen vermiyor peşine düşüyoruz saçma yani