• 23-12-2021, 09:31:09
    #19
    Güzel bi dayak atarım bidaha kimsenin çocuğuna elliyemez
  • 23-12-2021, 09:37:47
    #20
    Allah herkese sarılı öğretmen gibi öğretmenleri nasip etsin! Kapıdan bakıp tekrar kapıyı kapatıp sınıfa giren öğretmen de az da olsa ceza almalı bence.
  • 23-12-2021, 09:41:07
    #21
    Üzerinden geçer paspas ederim.
  • 23-12-2021, 09:46:51
    #22
    teknoblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O KEndini Öğrtmen Sanan İt Kimin Cocuğuna onu yapacağını biliyordur muhtmelen gariban kimsesiz bir ailenin çocuğudur. Ama bu cocuğun arkasında Tum ulkece durmalıyız. Cocuk ne yaparsa yapsın kulağını çeker azarlarsın Öğretmen bunun ilerisini gider ise 5 ay da olsa cezaevine atılmalı ve devlet dairelerinde çalışması engelenmelidir.
    Kusura bakmayın ama benim çocuğumun kulağını da çekemez. Bir kusuru varsa beni okula çağırır. Anlatır. Disiplin cezası gerektiren bir hareketse ne gerekiyorsa yaptırımı uygular. Ama bir fiske vurmayı geçtim, benim çocuğumun kulağına dahi dokunamaz.
  • 23-12-2021, 09:58:28
    #23
    O çocuk onu mu......... yapmışta öyle vuruyor. O çocuk ona n'apmış olabilir ki bu denli sinir ve de öfkeye maruz kalmış. İlginç bayağı bir ilginç hem de. Allah böyle Öğretmenlerden çocuklarımızı korusun. Etraftakiler olmasa belli ki devam edecekmiş.
  • 23-12-2021, 10:01:08
    #24
    Ne yaparsa yapsın sonuçta 10 yaşında bir çocuk o
    Herşeyi geçtim o çocuk ömür boyu ölene kadar bu yaşadığı olay aklına geldikçe piskolojik olarak sorunlar yaşayacak bunun hesabını kim verecek ?

    O yüzden kısasa kısas 1 saniye düşünmem gördüğüm yerde indiririm.
  • 23-12-2021, 13:39:58
    #25
    Hayatınızda duymadıgınız küfürler ediyorum şuanda Allah kimseyi böyle bir durumla sınamasın.
    Kendi evladım olmasına gerek yok başka bir çocuğa hele ki kız çocuguna böyle vururken görürsem sakat bırakmassam adam değilim.
  • 23-12-2021, 14:08:27
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bende öğretmeni döverim
  • 23-12-2021, 18:49:04
    #27
    Kendi çocuğunun da ağzını burnunu kirsalar iyi olur mu acaba? Kısasa kısas yapıp gözünün önünde yapacaksın bakalım vicdani ne diyecek şerefsizin.