Ne yaparsa yapsın sonuçta 10 yaşında bir çocuk o
Herşeyi geçtim o çocuk ömür boyu ölene kadar bu yaşadığı olay aklına geldikçe piskolojik olarak sorunlar yaşayacak bunun hesabını kim verecek ?
O yüzden kısasa kısas 1 saniye düşünmem gördüğüm yerde indiririm.