O çocuk onu mu......... yapmışta öyle vuruyor. O çocuk ona n'apmış olabilir ki bu denli sinir ve de öfkeye maruz kalmış. İlginç bayağı bir ilginç hem de. Allah böyle Öğretmenlerden çocuklarımızı korusun. Etraftakiler olmasa belli ki devam edecekmiş.