• 23-12-2021, 03:24:02
    #10
    Sorunuza hitaben benim çocuğumu böyle dövse aynı gün ana haber bültenlerinden bir sonraki haberde beni görürdünüz muhtemelen. Matrix izleyip dönerek çocuğuma vurma hareketi yapana Memati'nin ayağıyla şarjör çekme sahnesini yaşatırdım ikimize.
  • 23-12-2021, 05:20:10
    #11
    teknoblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O KEndini Öğrtmen Sanan İt Kimin Cocuğuna onu yapacağını biliyordur muhtmelen gariban kimsesiz bir ailenin çocuğudur. Ama bu cocuğun arkasında Tum ulkece durmalıyız. Cocuk ne yaparsa yapsın kulağını çeker azarlarsın Öğretmen bunun ilerisini gider ise 5 ay da olsa cezaevine atılmalı ve devlet dairelerinde çalışması engelenmelidir.
    Onu da yapamaz. Çocuğumu gerekirse ben azarlarım, çekilecek kulağı varsa da ben çekerim. Öğretmen adam akıllı öğretmenliğini yapsın. Kendini, dersi öyle sevdirsin ki çocuk yaramazlık yapmasın. Nice öğretmenler var nasıl yaptıysa çocuklar derse gitmek için can atıyorlar.

    Biz de dayak yedik öğretmenden. Sonuç? Nefret ettik eğitimden, öğretimden. Bunun gibi ****** ******** insan müsveddeleri yüzünden çocuklar okumadan soğudu.
  • 23-12-2021, 06:38:27
    #12
    Küçük kardeşime yan taraftaki market sahibi az sesini yükselterek konuştu kardeşimi ağlattı diye mahalleyi ayağa kaldırmış biriyim zor sakinleştirdiler adamı dövmeyeyim diye..Adam özür dileye dileye bi hal oldu ki öğretmen yapacak bunu .İş göremez hale getirir veya getirtirim onu ..
    Bu videodaki öğrtmen tam olarak hangi okulda görev yapıyor bilen var mı ? Aksaray yazıyor twitterda falan tam neresi acaba merak ettim .Bir de serbest bırakmışlar .Gel de delirme.
  • 23-12-2021, 07:31:22
    #13
    işinden uzaklaştırılmalı kesinlikle ya ben mezara ya o mezara ben canımdan bir parcama kıyamam o kim oluyorda kızıma el sürebilir.!!! adamın feristahını koparırım
  • 23-12-2021, 08:30:20
    #14
    Kadın öğretmenler iyi ki varlar...
  • 23-12-2021, 08:36:02
    #15
    Düşünürken bile içim titredi

    Üzücü bir durum
  • 23-12-2021, 08:38:23
    #16
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük kardeşime yan taraftaki market sahibi az sesini yükselterek konuştu kardeşimi ağlattı diye mahalleyi ayağa kaldırmış biriyim zor sakinleştirdiler adamı dövmeyeyim diye..Adam özür dileye dileye bi hal oldu ki öğretmen yapacak bunu .İş göremez hale getirir veya getirtirim onu ..
    Bu videodaki öğrtmen tam olarak hangi okulda görev yapıyor bilen var mı ? Aksaray yazıyor twitterda falan tam neresi acaba merak ettim .Bir de serbest bırakmışlar .Gel de delirme.
    Şehit Yavuz Çoban meslek lisesi diye duydum hocam haberlerde
  • 23-12-2021, 08:44:22
    #17
    onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şehit Yavuz Çoban meslek lisesi diye duydum hocam haberlerde
    Teşekkürler.
  • 23-12-2021, 08:44:54
    #18
    Bu ülkede neden bazı olaylar basına yansımadan gerekli cezasını almıyor ! Olay sonucu beraat ancak basın da yer aldıktan sonra hemen tekrar savcılık süreci başlatılıp içeri alınıyor .


    Sonra bu ülke gençlerinin hak hukuk ' a inanmayıp sosyal medya fenomenlerine inanması da çok normal bir durum ! Lanet olsun böyle düzene