Bu ülkede neden bazı olaylar basına yansımadan gerekli cezasını almıyor ! Olay sonucu beraat ancak basın da yer aldıktan sonra hemen tekrar savcılık süreci başlatılıp içeri alınıyor .
Sonra bu ülke gençlerinin hak hukuk ' a inanmayıp sosyal medya fenomenlerine inanması da çok normal bir durum ! Lanet olsun böyle düzene