• 04-12-2021, 12:56:20
    #28
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iltihaplı sivilcenin en büyük nedenlerinden biri stres diğeri de yanlış beslenmedir.
    Ayrıca o ilacın yaşı yok kardeşim 24 yaşında kullandı.
    Yok hocam yaş sebebiyle söylemedim, her yaşa verildiğini biliyorum. Yüzüm genel anlamda temiz ve çok az sivilce var o sebeple doktorun vereceğini zannetmiyorum.

    Söylediğiniz gibi aile evinden öğrenci evine gidince sürekli dışarıdan beslendiğimde artıyor. Aile evinde sürekli ev yemekleri yediğim için azalma fark ediliyor.
  • 04-12-2021, 19:16:20
    #29
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe yaramıyor
  • 04-12-2021, 19:16:43
    #30
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe yaramıyor
    Ben de kullanıyorum, bende işe yaradı
  • 04-12-2021, 19:20:09
    #31
    Tek çare Roaccutane. Başka çaresi yok. (Yan etkilerini araştırın)
    Gidin dermatoloğa, ona göre kan vereceksiniz. Değerleriniz uygunsa ve kabul ederseniz tedaviniz başlar. Ayda birde düzenli olarak kan tahlili vereceksiniz.
    Ayrıca şu anda ilacı kullanmanın tam sırası. Güneş yok birşey yok dışarıda. Güneş kremi sürmeden çıkamıyorsunuz normalde.
  • 04-12-2021, 21:46:34
    #32
    Doktor a gidiyorsunuz hocam.

    Yediklerinizden de oluyor olabilir. Yaşantınızla alakalı olabilir. Önce o kısmı irdelemeniz lazım. Tamamen normal koşullardan dolayı vücudunuz yapıyorsa o zaman doktorun önereceği ilaçları kullanın. Örneğin kola içiyorsunuzdur sivilceyi azdırıyordur. Sigara içiyorsunuzdur cildiniz kurudur gibi gibi bunların testleri var doktor yapıyor sizlere söylüyor. Belki fazla yağlı yiyorsunuz? Bana göre fazla yağlı değildir ama sizin bünyeniz o miktarı fazla olarak algılıyor olabilir. Bunu bir çözün
  • 04-12-2021, 21:51:20
    #33
    17 yaşından 30 yaşında kadar sivilceli birisi olarak ve artık yok tek çaresi beslenme düzeninizi değiştirmek. ben çok araştırmalar yaptım bilimsel makaleler okudum. sen de sivilce var ama arkadaşların neden yok? onlar da aynı şeyi yiyor içiyor ama onlar da çıkmıyor. çünkü senin bağırsakların da sivilceye neden olan bakteriler mevcut. öncelikle bu bakterilerin besinlerini kesmen lazım ki aç kalıp ölsünler. ilk önce süt ile yapılan herşey (yoğurt, dondurma, sütlü tatlılar vs ) herşeyi yemeyi bırakıyorsun. ayrıca şekerli ve hamur işi, ekmek, poğça ve ayrıca abur cubur çikolata cips, kola, hatta alkol kullanıyorsan da bırakıyorsun. dişini 6 ay kadar sıkıyorsun. zaten sen bu besinleri kesince yavaş yavaş azaldığını göreceksin.
  • 04-12-2021, 21:55:31
    #34
    Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktor a gidiyorsunuz hocam.

    Yediklerinizden de oluyor olabilir. Yaşantınızla alakalı olabilir. Önce o kısmı irdelemeniz lazım. Tamamen normal koşullardan dolayı vücudunuz yapıyorsa o zaman doktorun önereceği ilaçları kullanın. Örneğin kola içiyorsunuzdur sivilceyi azdırıyordur. Sigara içiyorsunuzdur cildiniz kurudur gibi gibi bunların testleri var doktor yapıyor sizlere söylüyor. Belki fazla yağlı yiyorsunuz? Bana göre fazla yağlı değildir ama sizin bünyeniz o miktarı fazla olarak algılıyor olabilir. Bunu bir çözün
    Doktora gitmeyi düşünüyorum hocam. Bu yaşa kadar geçer geçer diye hep erteledim ama sonunda sanırım vakti geldi. Sivilcem şuan çok az arada 2-3 tane çıkıyor, bazen de hiç çıkmıyor. Yine de bu yaşta neden hala bazen çok artıyor bunu söylediğiniz gibi çözmem lazım.
  • 04-12-2021, 21:58:17
    #35
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yaşından 30 yaşında kadar sivilceli birisi olarak ve artık yok tek çaresi beslenme düzeninizi değiştirmek. ben çok araştırmalar yaptım bilimsel makaleler okudum. sen de sivilce var ama arkadaşların neden yok? onlar da aynı şeyi yiyor içiyor ama onlar da çıkmıyor. çünkü senin bağırsakların da sivilceye neden olan bakteriler mevcut. öncelikle bu bakterilerin besinlerini kesmen lazım ki aç kalıp ölsünler. ilk önce süt ile yapılan herşey (yoğurt, dondurma, sütlü tatlılar vs ) herşeyi yemeyi bırakıyorsun. ayrıca şekerli ve hamur işi, ekmek, poğça ve ayrıca abur cubur çikolata cips, kola, hatta alkol kullanıyorsan da bırakıyorsun. dişini 6 ay kadar sıkıyorsun. zaten sen bu besinleri kesince yavaş yavaş azaldığını göreceksin.
    Hocam beslenme düzenini değiştirmek benim için biraz zor. Şuan öğrenci evinde yaşıyorum doymak için açıkçası ne bulursak yiyoruz diyebilirim. Dışarıdan da çok fazla yemek söylemek zorunda kalıyoruz. Şuan biraz zor fakat bu sene son senem, aile evine geri döneceğim. Beslenme düzenimi söylediğiniz gibi düzene sokmayı düşünüyorum.

    Elinizde hala daha varsa okuduğunuz kaynakları rica etsem yollayabilir misiniz?
  • 04-12-2021, 21:59:43
    #36
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktora gitmeyi düşünüyorum hocam. Bu yaşa kadar geçer geçer diye hep erteledim ama sonunda sanırım vakti geldi. Sivilcem şuan çok az arada 2-3 tane çıkıyor, bazen de hiç çıkmıyor. Yine de bu yaşta neden hala bazen çok artıyor bunu söylediğiniz gibi çözmem lazım.
    Yaşım 30 yüzümde hala çıkıyor Sakallarım 1 haftada anca kirli diyebileceğimiz şekilde çıkıyor. 1 ayda bıyıklarım anca uzuyor. Askerde çok rahattım herkeste farklılık gösteriyor. Lakin kaşıntı vs yapıyorsa asıl sorun orada olacaktır. Beslenme her şeydir. Hatta ötesine geçiyorum, çubuk kraker yedikten sonra sabunla ağzınızı yıkamaz iseniz yine yüzünüzde sivilce çıkabilir.