Doktor a gidiyorsunuz hocam.
Yediklerinizden de oluyor olabilir. Yaşantınızla alakalı olabilir. Önce o kısmı irdelemeniz lazım. Tamamen normal koşullardan dolayı vücudunuz yapıyorsa o zaman doktorun önereceği ilaçları kullanın. Örneğin kola içiyorsunuzdur sivilceyi azdırıyordur. Sigara içiyorsunuzdur cildiniz kurudur gibi gibi bunların testleri var doktor yapıyor sizlere söylüyor. Belki fazla yağlı yiyorsunuz? Bana göre fazla yağlı değildir ama sizin bünyeniz o miktarı fazla olarak algılıyor olabilir. Bunu bir çözün
Doktora gitmeyi düşünüyorum hocam. Bu yaşa kadar geçer geçer diye hep erteledim ama sonunda sanırım vakti geldi. Sivilcem şuan çok az arada 2-3 tane çıkıyor, bazen de hiç çıkmıyor. Yine de bu yaşta neden hala bazen çok artıyor bunu söylediğiniz gibi çözmem lazım.