Doktora gitmeyi düşünüyorum hocam. Bu yaşa kadar geçer geçer diye hep erteledim ama sonunda sanırım vakti geldi. Sivilcem şuan çok az arada 2-3 tane çıkıyor, bazen de hiç çıkmıyor. Yine de bu yaşta neden hala bazen çok artıyor bunu söylediğiniz gibi çözmem lazım.
Yaşım 30 yüzümde hala çıkıyor

Sakallarım 1 haftada anca kirli diyebileceğimiz şekilde çıkıyor. 1 ayda bıyıklarım anca uzuyor. Askerde çok rahattım

herkeste farklılık gösteriyor. Lakin kaşıntı vs yapıyorsa asıl sorun orada olacaktır. Beslenme her şeydir. Hatta ötesine geçiyorum, çubuk kraker yedikten sonra sabunla ağzınızı yıkamaz iseniz yine yüzünüzde sivilce çıkabilir.