17 yaşından 30 yaşında kadar sivilceli birisi olarak ve artık yok tek çaresi beslenme düzeninizi değiştirmek. ben çok araştırmalar yaptım bilimsel makaleler okudum. sen de sivilce var ama arkadaşların neden yok? onlar da aynı şeyi yiyor içiyor ama onlar da çıkmıyor. çünkü senin bağırsakların da sivilceye neden olan bakteriler mevcut. öncelikle bu bakterilerin besinlerini kesmen lazım ki aç kalıp ölsünler. ilk önce süt ile yapılan herşey (yoğurt, dondurma, sütlü tatlılar vs ) herşeyi yemeyi bırakıyorsun. ayrıca şekerli ve hamur işi, ekmek, poğça ve ayrıca abur cubur çikolata cips, kola, hatta alkol kullanıyorsan da bırakıyorsun. dişini 6 ay kadar sıkıyorsun. zaten sen bu besinleri kesince yavaş yavaş azaldığını göreceksin.
Hocam beslenme düzenini değiştirmek benim için biraz zor. Şuan öğrenci evinde yaşıyorum doymak için açıkçası ne bulursak yiyoruz diyebilirim. Dışarıdan da çok fazla yemek söylemek zorunda kalıyoruz. Şuan biraz zor fakat bu sene son senem, aile evine geri döneceğim. Beslenme düzenimi söylediğiniz gibi düzene sokmayı düşünüyorum.
Elinizde hala daha varsa okuduğunuz kaynakları rica etsem yollayabilir misiniz?