Doktor a gidiyorsunuz hocam.

Yediklerinizden de oluyor olabilir. Yaşantınızla alakalı olabilir. Önce o kısmı irdelemeniz lazım. Tamamen normal koşullardan dolayı vücudunuz yapıyorsa o zaman doktorun önereceği ilaçları kullanın. Örneğin kola içiyorsunuzdur sivilceyi azdırıyordur. Sigara içiyorsunuzdur cildiniz kurudur gibi gibi bunların testleri var doktor yapıyor sizlere söylüyor. Belki fazla yağlı yiyorsunuz? Bana göre fazla yağlı değildir ama sizin bünyeniz o miktarı fazla olarak algılıyor olabilir. Bunu bir çözün