• 22-11-2021, 20:43:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sürekli başıma gelen bir şeyi çok kısa bahsetmek istiyorum.

    garanti bankası sanal kartı üzerinde güncel kura göre 20.000₺ ilk bir sipariş verdim. 15 gün oldu. 15 günün sonunda güncel kurdan çekim yaptı 23.500 ₺ ye çıkmış.

    daha önce de defalarca aynısını yapıp Amazon’u suçladılar bende tekrar başıma gelmesin diye sanal kartı kalıcı olarak kapattım.

    fakat çakal ve kurnaz garanti 23,500₺ yi kapalı karttan çekti.

    işlemin iptali için dilekçe yazdım harcama itirazı yaptı adamlar şimdi 20 K işlemi iptal edip 23 500 ü bırakmışlar.

    bu ülkede soymayan bir banka var mı ?
  • 22-11-2021, 20:47:32
    #2
    Çiftlik bank var çok güvenilir diyorlar
  • 22-11-2021, 20:52:58
    #3
    Kişisel Rütbe
    hocam benim annemde bu banka biliyonuz aidat almak yasaklandıydı
    annem sağlam bir mesleği var diye 2 3 ay bekledi çeksinlerde mahkeme açayım diye
    ve açtı kazandıydı kendisine parayla birlikte kağıt verdilerdi hala gülerim
    "sayın müşterimiz falan filan derken lütfen başka bankayı seçin " yazıyordu siz düşünün bunu yazanın banka olduğunu
  • 22-11-2021, 20:53:52
    #4
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çiftlik bank var çok güvenilir diyorlar
    Haykırdım
  • 22-11-2021, 20:54:59
    #5
    Garantinin kurnazlık yapmadığı bir bölüm varmı acaba.

    EFT ye 15TL veriyorum. Her bir karta yıllık 140TL aidat veriyorum. Çok şükür kredi borcum bitiyor kurtuluyorum yakında.
  • 22-11-2021, 20:55:13
    #6
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çiftlik bank var çok güvenilir diyorlar
    tosuncuk iyi kazandırıyormuş girsek mi ne 5 kişi bi danaya
  • 23-11-2021, 00:04:57
    #7
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantinin kurnazlık yapmadığı bir bölüm varmı acaba.

    EFT ye 15TL veriyorum. Her bir karta yıllık 140TL aidat veriyorum. Çok şükür kredi borcum bitiyor kurtuluyorum yakında.
    Kart aidatlarını geri alabilirsiniz.
  • 23-11-2021, 08:13:46
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dolar ile yapılan alışverişleri 1 ay sonra extreye yansıtıp çekiyor benim bildiğim. Bunun sebebide dolar cinsi hesabın olmamasıydı sanıyorum.