Sürekli başıma gelen bir şeyi çok kısa bahsetmek istiyorum.
garanti bankası sanal kartı üzerinde güncel kura göre 20.000₺ ilk bir sipariş verdim. 15 gün oldu. 15 günün sonunda güncel kurdan çekim yaptı 23.500 ₺ ye çıkmış.
daha önce de defalarca aynısını yapıp Amazonu suçladılar bende tekrar başıma gelmesin diye sanal kartı kalıcı olarak kapattım.
fakat çakal ve kurnaz garanti 23,500₺ yi kapalı karttan çekti.
işlemin iptali için dilekçe yazdım harcama itirazı yaptı adamlar şimdi 20 K işlemi iptal edip 23 500 ü bırakmışlar.
bu ülkede soymayan bir banka var mı ?
Garanti bankası kurnazlığı
7
●301
- 22-11-2021, 20:43:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 22-11-2021, 20:52:58hocam benim annemde bu banka biliyonuz aidat almak yasaklandıydı
annem sağlam bir mesleği var diye 2 3 ay bekledi çeksinlerde mahkeme açayım diye
ve açtı kazandıydı kendisine parayla birlikte kağıt verdilerdi hala gülerim
"sayın müşterimiz falan filan derken lütfen başka bankayı seçin " yazıyordu siz düşünün bunu yazanın banka olduğunu - 22-11-2021, 20:55:13tosuncuk iyi kazandırıyormuş girsek mi ne 5 kişi bi danayahk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2021, 00:04:57Kart aidatlarını geri alabilirsiniz.Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2021, 08:13:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Dolar ile yapılan alışverişleri 1 ay sonra extreye yansıtıp çekiyor benim bildiğim. Bunun sebebide dolar cinsi hesabın olmamasıydı sanıyorum.
