Sürekli başıma gelen bir şeyi çok kısa bahsetmek istiyorum.

garanti bankası sanal kartı üzerinde güncel kura göre 20.000₺ ilk bir sipariş verdim. 15 gün oldu. 15 günün sonunda güncel kurdan çekim yaptı 23.500 ₺ ye çıkmış.

daha önce de defalarca aynısını yapıp Amazon’u suçladılar bende tekrar başıma gelmesin diye sanal kartı kalıcı olarak kapattım.

fakat çakal ve kurnaz garanti 23,500₺ yi kapalı karttan çekti.

işlemin iptali için dilekçe yazdım harcama itirazı yaptı adamlar şimdi 20 K işlemi iptal edip 23 500 ü bırakmışlar.

bu ülkede soymayan bir banka var mı ?