Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sürekli başıma gelen bir şeyi çok kısa bahsetmek istiyorum.
garanti bankası sanal kartı üzerinde güncel kura göre 20.000₺ ilk bir sipariş verdim. 15 gün oldu. 15 günün sonunda güncel kurdan çekim yaptı 23.500 ₺ ye çıkmış.
daha önce de defalarca aynısını yapıp Amazonu suçladılar bende tekrar başıma gelmesin diye sanal kartı kalıcı olarak kapattım.
fakat çakal ve kurnaz garanti 23,500₺ yi kapalı karttan çekti.
işlemin iptali için dilekçe yazdım harcama itirazı yaptı adamlar şimdi 20 K işlemi iptal edip 23 500 ü bırakmışlar.
bu ülkede soymayan bir banka var mı ?