Konu
Garanti bankası kurnazlığı
22-11-2021, 20:54:59
#5
Dereck
Garantinin kurnazlık yapmadığı bir bölüm varmı acaba.
EFT ye 15TL veriyorum. Her bir karta yıllık 140TL aidat veriyorum. Çok şükür kredi borcum bitiyor kurtuluyorum yakında.