Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantinin kurnazlık yapmadığı bir bölüm varmı acaba.

EFT ye 15TL veriyorum. Her bir karta yıllık 140TL aidat veriyorum. Çok şükür kredi borcum bitiyor kurtuluyorum yakında.
Kart aidatlarını geri alabilirsiniz.