Akaryakıta Zam Geldi
21
●447
- 22-11-2021, 17:26:20Şükürler olsun çok güzel geçiriyorlar. Bir gün sıra bize de gelir.batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2021, 17:41:04Yalan mı hocam?Adamlar 19TL ye alıyor benzini biz 8TL ye.Tek fark onlar 20.000TL ye yakın maaş alıyor olsun ama bizim Allah'ımız var şükürler olsun.Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2021, 17:45:27sen euroyu tl ye çevirip neden bakıyorsunElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2021, 17:47:39Çünkü reis öyle söylüyor.Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://youtu.be/RPYJvDhpbvQ - 22-11-2021, 17:54:37Öyle bir hale geldik ki, yapılan zam daha yansımadan bir diğeri geliyor desek yeridir. Ardı arkası kesilmiyor.
3-4 ay önce 60tl ye aldığımız karışık kuruyemişi, dün en son 94 tlye aldık. Her malzeme, gıda ürününde hepsinde böyle. Zamların ardı arkası yok.
