batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Felaket tellallığı yapmayın. Bir kere de şükredin şu zamlara!!!
Şükürler olsun çok güzel geçiriyorlar. Bir gün sıra bize de gelir.