• 22-11-2021, 17:26:10
    #10
    Avrupanın en ucuz akaryakıtını kullanıyoruz hala laf ediyorsunuz gidin almanyaya da 19TL den alın benzinin litresini.
  • 22-11-2021, 17:26:20
    #11
    Resmi Shopify Partner
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Felaket tellallığı yapmayın. Bir kere de şükredin şu zamlara!!!
    Şükürler olsun çok güzel geçiriyorlar. Bir gün sıra bize de gelir.
  • 22-11-2021, 17:34:22
    #12
    aLmanYa AmERiQa Bizi Qisqanıyor
  • 22-11-2021, 17:34:34
    #13
    Çıkar telefonu göster
  • 22-11-2021, 17:39:03
    #14
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupanın en ucuz akaryakıtını kullanıyoruz hala laf ediyorsunuz gidin almanyaya da 19TL den alın benzinin litresini.
    ciddi olamazsın
  • 22-11-2021, 17:41:04
    #15
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddi olamazsın
    Yalan mı hocam?Adamlar 19TL ye alıyor benzini biz 8TL ye.Tek fark onlar 20.000TL ye yakın maaş alıyor olsun ama bizim Allah'ımız var şükürler olsun.
  • 22-11-2021, 17:45:27
    #16
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan mı hocam?Adamlar 19TL ye alıyor benzini biz 8TL ye.Tek fark onlar 20.000TL ye yakın maaş alıyor olsun ama bizim Allah'ımız var şükürler olsun.
    sen euroyu tl ye çevirip neden bakıyorsun
  • 22-11-2021, 17:47:39
    #17
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen euroyu tl ye çevirip neden bakıyorsun
    Çünkü reis öyle söylüyor.


    https://youtu.be/RPYJvDhpbvQ
  • 22-11-2021, 17:54:37
    #18
    Öyle bir hale geldik ki, yapılan zam daha yansımadan bir diğeri geliyor desek yeridir. Ardı arkası kesilmiyor.

    3-4 ay önce 60tl ye aldığımız karışık kuruyemişi, dün en son 94 tlye aldık. Her malzeme, gıda ürününde hepsinde böyle. Zamların ardı arkası yok.