Konu
Akaryakıta Zam Geldi
22-11-2021, 17:45:27
#16
Lazraill
ElRey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yalan mı hocam?Adamlar 19TL ye alıyor benzini biz 8TL ye.Tek fark onlar 20.000TL ye yakın maaş alıyor olsun ama bizim Allah'ımız var şükürler olsun.
sen euroyu tl ye çevirip neden bakıyorsun