• 22-11-2021, 19:00:45
    #19
    Doymuyorlar göz göre göre hala nasıl oy verirler akıl almıyor bence bunlar gideceğini anladın ne kadar kitlersek gelen hükumete ne kadar zor bir ortam bırakırsak kar kafasıyla bunlar
  • 22-11-2021, 20:06:36
    #20
    Hep 50 TL alıyorum ben. 50 TL 100 km falan gidiyordu önceden. Dün 60KM de araba teklemeye başladı. Aha dedim benzin bitiyor! Allah'tan benzinlik yakındı da gidip aldım. Kısa ve net yeter artık! Aldığımız asgari ücret arabaya 2 3 güne bir 50 tl benzin alıyorum... 600 700 tl araca gidiyor aylıkta...
  • 22-11-2021, 21:25:56
    #21
    İşin tuhaf yanı benzin fiyatı bu kadar artmasına rağmen ülke de satılık araba kalmadı. Otomotiv fabrikaları Türkiye'den gelen talebe yetişemiyorlar 7/24 çalışıyorlar.
  • 22-11-2021, 22:42:56
    #22
    Delik o kadar büyükki kapanmıyor 🤔