Hep 50 TL alıyorum ben. 50 TL 100 km falan gidiyordu önceden. Dün 60KM de araba teklemeye başladı. Aha dedim benzin bitiyor! Allah'tan benzinlik yakındı da gidip aldım. Kısa ve net yeter artık! Aldığımız asgari ücret arabaya 2 3 güne bir 50 tl benzin alıyorum... 600 700 tl araca gidiyor aylıkta...