Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ciddi olamazsın
Yalan mı hocam?Adamlar 19TL ye alıyor benzini biz 8TL ye.Tek fark onlar 20.000TL ye yakın maaş alıyor olsun ama bizim Allah'ımız var şükürler olsun.