Konu
Akaryakıta Zam Geldi
22-11-2021, 17:41:04
#15
UCDigital
Lazraill adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ciddi olamazsın
Yalan mı hocam?Adamlar 19TL ye alıyor benzini biz 8TL ye.Tek fark onlar 20.000TL ye yakın maaş alıyor olsun ama bizim Allah'ımız var şükürler olsun.