Öyle bir hale geldik ki, yapılan zam daha yansımadan bir diğeri geliyor desek yeridir. Ardı arkası kesilmiyor.
3-4 ay önce 60tl ye aldığımız karışık kuruyemişi, dün en son 94 tlye aldık. Her malzeme, gıda ürününde hepsinde böyle. Zamların ardı arkası yok.