persius35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adilikten başka hiç bir şey değil.
62
●2.354
- 17-11-2021, 21:44:26Emlak piyasası alt üst olmuş durumda.Bende ev sahibi çıkartsa bulunduğum yerde 20 yıllık evler 2500-3000 den kapı açıyorlar.Umarım yakın zamanda bu sektöre bir düzenleme gelir.Yoksa araba piyasası gibi önü alınamaz bir duruma gelecek.
- 17-11-2021, 21:44:54Kontrat bitsede bazı haklarınızın olması gerekli,,bir avukata sormak gerek,örnek taşınmaya maddi gücüm yok vb gibisontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2021, 21:48:05İstanbul'da çok iyi bir iş bulmuştum, imkanları yeni mezun birisine göre çok iyiydi. Fakat kira fiyatlarına baktıktan sonra işi reddetmek zorunda kaldım...
- 17-11-2021, 21:49:05Hocam eğer ihtar gondermislerse sıkıntı ama ihtar gonderilmemisse sozlesmeniz bitse bile 1 yada 2 ay içinde otomatik sozlesmeniz yenileniyor diye duymuştum sanki. Onu tanıdık bir gayrimenkulden detaylıca ogrenebilirsiniz.sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2021, 21:53:01Bir semt de kiralar 2000-2500 arasi giderken 1200 e ev kiralamak istememesi ve tefe tufe uygulamasindan dolayi yeni kontrat imzalamasi da ev sahibinin yasal hakki. Adilik vs degil. Benim 2 evim var. Birinde ben oturuyorum. Digeri 2 yildir kirada. 2 yildir da 1 tl zam yapmadim. 1400 tl den yillik toplu aliyorum. Ama civar evler 2k dan basliyor. Yeni sözleşme yapmayip baskasina 2k dan vermek de benim tabii hakkım. Aen haksızsn demiyorum ama ev eahibi de haklı.
- 17-11-2021, 21:53:05Üyeliği durdurulduEvden çıkış için taahhütname imzaladınız mı hocam, belirli bir tarihte çıkacağım diye? Onun haricinde 10 yılı aşmayan kira kontratlarında sadece kiracı kontrat bitiminden 15 gün önce fesih yapabilir ev sahibi her hangi bir fesih yapamaz, eğer ki borç veya evin satılma durumu yok ise evin satılma durumu olsa bile evi satın alan kişinin eve ihtiyacını kanıtlayabilmesi lazım, eve ihtiyacı yok tekrar kiraya verecek ise dava açacağınızı belirtin ve muhakkak açın bu durumda siz haklı çıkacaksınız çünkü.
- 17-11-2021, 21:57:38Sizin adınıza üzüldüm. Anlaşma yoluna gidebilirsiniz zaten 1200 Oturuyormuşsunuz. Normal şartlarda zam yapsa zaten 1500 TL olur o rakam. 300'e üstüne siz ekleyin 1800 TL'ye ev sahibi ile anlaşmaya çalışın. Çıksanız çok daha fazlasını verirsiniz taşınması vs zor ve masraflı.