Sizin adınıza üzüldüm. Anlaşma yoluna gidebilirsiniz zaten 1200 Oturuyormuşsunuz. Normal şartlarda zam yapsa zaten 1500 TL olur o rakam. 300'e üstüne siz ekleyin 1800 TL'ye ev sahibi ile anlaşmaya çalışın. Çıksanız çok daha fazlasını verirsiniz taşınması vs zor ve masraflı.