persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kiracıyı çıkarmak kolay değil diye biliyorum ,
Sözleşmemiz var hocam. Ocakta bitiyor yeni kontrat imzalamıyorlar bitiyor.