Emlak piyasası alt üst olmuş durumda.Bende ev sahibi çıkartsa bulunduğum yerde 20 yıllık evler 2500-3000 den kapı açıyorlar.Umarım yakın zamanda bu sektöre bir düzenleme gelir.Yoksa araba piyasası gibi önü alınamaz bir duruma gelecek.