Bir semt de kiralar 2000-2500 arasi giderken 1200 e ev kiralamak istememesi ve tefe tufe uygulamasindan dolayi yeni kontrat imzalamasi da ev sahibinin yasal hakki. Adilik vs degil. Benim 2 evim var. Birinde ben oturuyorum. Digeri 2 yildir kirada. 2 yildir da 1 tl zam yapmadim. 1400 tl den yillik toplu aliyorum. Ama civar evler 2k dan basliyor. Yeni sözleşme yapmayip baskasina 2k dan vermek de benim tabii hakkım. Aen haksızsn demiyorum ama ev eahibi de haklı.