sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşmemiz var hocam. Ocakta bitiyor yeni kontrat imzalamıyorlar bitiyor.
Kontrat bitsede bazı haklarınızın olması gerekli,,bir avukata sormak gerek,örnek taşınmaya maddi gücüm yok vb gibi