• 16-11-2021, 11:50:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar öncelikle herkese hayırlı işler diliyorum.

    Forum içerisinde ticaret yapan arkadaşlar işlerinizden memnun musunuz? Forumda ticaret akışı çok yavaşladı gibi hissediyorum. Yanılıyor muyum?

    Sizler ne düşünüyorsunuz?
  • 16-11-2021, 12:00:18
    #2
    Selamlar, @Inoweb; . Maalesef durgun. Ben de yavaşlamış hissediyorum. R10'a atıf niyetim yok tabi. İnsanlarla alakalı (sözğm meclisten dışarı). Ben de yeniyim. İlk ticaretmin dışında olmadı. Buna da şükür artık. Bir arkadaş ilk başlarda bende de öyleydi demişti. Şimdi iyi diyor. 🙂
  • 16-11-2021, 12:05:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, @Inoweb; . Maalesef durgun. Ben de yavaşlamış hissediyorum. R10'a atıf niyetim yok tabi. İnsanlarla alakalı (sözğm meclisten dışarı). Ben de yeniyim. İlk ticaretmin dışında olmadı. Buna da şükür artık. Bir arkadaş ilk başlarda bende de öyleydi demişti. Şimdi iyi diyor. 🙂
    Selamlar. Evet çok ciddi bir durgunluk var gibi görünüyor. Allah sonumuzu hayır etsin inşAllah.
  • 16-11-2021, 12:16:46
    #4
    İnsanlar artık bir şey satın almak yerine zaman ayırıp kendileri yapmaya çalışıyorlar.
    Ki bunu da alım gücü düştüğü için yapıyorlar.
    İş miş yok hocam piyasa ölüyor.
    Kur böyle gittiği sürece biz de görülmeyenler olarak arkada yavaşta gideceğiz.
    • Inoweb
    Inoweb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-11-2021, 12:17:55
    #5
    Okulların açılması forum aktifliğini düşürdü. Bu durumda satışlara yansıyor.
  • 16-11-2021, 12:20:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar artık bir şey satın almak yerine zaman ayırıp kendileri yapmaya çalışıyorlar.
    Ki bunu da alım gücü düştüğü için yapıyorlar.
    İş miş yok hocam piyasa ölüyor.
    Kur böyle gittiği sürece biz de görülmeyenler olarak arkada yavaşta gideceğiz.
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulların açılması forum aktifliğini düşürdü. Bu durumda satışlara yansıyor.
    Misafir; Maalesef söylediğiniz gibi kur durumu birçok piyasayı alt üst etmiş durumda. İnsanlar önünü görmek dışında şuan bir şey yapamıyor gibi.

    @orhansinane; Okulların açılmış olması bir nebze etki edebilir ama bu kadar da düşüşe sebebiyet vermez diye düşünüyorum.
  • 16-11-2021, 18:19:47
    #7
    Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Evet çok ciddi bir durgunluk var gibi görünüyor. Allah sonumuzu hayır etsin inşAllah.
    @Inoweb; amin hocam. 🤲
  • 16-11-2021, 19:09:26
    #8
    Şu anda benzeri görülmemiş bir zamanda yaşıyoruz. İşletmeler batıyor.
    Ve milyonlarca insan işini kaybetti.

    Bu da yetmezmiş gibi, ekonomik çalkantı giderek artıyor.

    Öyleyse soru şu…
    Kendinizi güvene almak için ne yaptınız?

    Krizlerin, beraberinde fırsatları doğurduğuna inanıyorum.
    Ekonomik bunalım artarken bile hızla genişleyen bir dijital pazar var.
    Bunu reddedebileceğinizi sanmıyorum.

    Şunu demek istiyorum.
    Sadece 1 platforma bağlı olunmaması gerekiyor.
    R10 hepimizin göz bebeği ancak...

    Yakın bir zamanda gelir modelimi r10 dışında da modellemem gerektiğini fark ettim.
    Şimdide bu noktada şükürler olsun durgun r10 piyasasının üzüntüsünü yaşamıyorum.

    Bir düşer, bir yükselir ve yine kazandırır r10 ancak...
    Bana kalırsa, başka seçeneklerimiz de olmalı...
    • Inoweb
    Inoweb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.