Merhabalar öncelikle herkese hayırlı işler diliyorum.
Forum içerisinde ticaret yapan arkadaşlar işlerinizden memnun musunuz? Forumda ticaret akışı çok yavaşladı gibi hissediyorum. Yanılıyor muyum?
Sizler ne düşünüyorsunuz?
İşlerinizden Memnun musunuz?
7
●139
- 16-11-2021, 12:00:18Selamlar, @Inoweb; . Maalesef durgun. Ben de yavaşlamış hissediyorum. R10'a atıf niyetim yok tabi. İnsanlarla alakalı (sözğm meclisten dışarı). Ben de yeniyim. İlk ticaretmin dışında olmadı. Buna da şükür artık. Bir arkadaş ilk başlarda bende de öyleydi demişti. Şimdi iyi diyor. 🙂
- 16-11-2021, 12:05:53Üyeliği durdurulduSelamlar. Evet çok ciddi bir durgunluk var gibi görünüyor. Allah sonumuzu hayır etsin inşAllah.umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2021, 12:16:46
- 16-11-2021, 12:17:55Okulların açılması forum aktifliğini düşürdü. Bu durumda satışlara yansıyor.
- 16-11-2021, 12:20:36Üyeliği durdurulduMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir; Maalesef söylediğiniz gibi kur durumu birçok piyasayı alt üst etmiş durumda. İnsanlar önünü görmek dışında şuan bir şey yapamıyor gibi.orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@orhansinane; Okulların açılmış olması bir nebze etki edebilir ama bu kadar da düşüşe sebebiyet vermez diye düşünüyorum. - 16-11-2021, 18:19:47@Inoweb; amin hocam. 🤲Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2021, 19:09:26Şu anda benzeri görülmemiş bir zamanda yaşıyoruz. İşletmeler batıyor.
Ve milyonlarca insan işini kaybetti.
Bu da yetmezmiş gibi, ekonomik çalkantı giderek artıyor.
Öyleyse soru şu
Kendinizi güvene almak için ne yaptınız?
Krizlerin, beraberinde fırsatları doğurduğuna inanıyorum.
Ekonomik bunalım artarken bile hızla genişleyen bir dijital pazar var.
Bunu reddedebileceğinizi sanmıyorum.
Şunu demek istiyorum.
Sadece 1 platforma bağlı olunmaması gerekiyor.
R10 hepimizin göz bebeği ancak...
Yakın bir zamanda gelir modelimi r10 dışında da modellemem gerektiğini fark ettim.
Şimdide bu noktada şükürler olsun durgun r10 piyasasının üzüntüsünü yaşamıyorum.
Bir düşer, bir yükselir ve yine kazandırır r10 ancak...
Bana kalırsa, başka seçeneklerimiz de olmalı...