Merhabalar öncelikle herkese hayırlı işler diliyorum.

Forum içerisinde ticaret yapan arkadaşlar işlerinizden memnun musunuz? Forumda ticaret akışı çok yavaşladı gibi hissediyorum. Yanılıyor muyum?

Sizler ne düşünüyorsunuz?