Şu anda benzeri görülmemiş bir zamanda yaşıyoruz. İşletmeler batıyor.
Ve milyonlarca insan işini kaybetti.

Bu da yetmezmiş gibi, ekonomik çalkantı giderek artıyor.

Öyleyse soru şu…
Kendinizi güvene almak için ne yaptınız?

Krizlerin, beraberinde fırsatları doğurduğuna inanıyorum.
Ekonomik bunalım artarken bile hızla genişleyen bir dijital pazar var.
Bunu reddedebileceğinizi sanmıyorum.

Şunu demek istiyorum.
Sadece 1 platforma bağlı olunmaması gerekiyor.
R10 hepimizin göz bebeği ancak...

Yakın bir zamanda gelir modelimi r10 dışında da modellemem gerektiğini fark ettim.
Şimdide bu noktada şükürler olsun durgun r10 piyasasının üzüntüsünü yaşamıyorum.

Bir düşer, bir yükselir ve yine kazandırır r10 ancak...
Bana kalırsa, başka seçeneklerimiz de olmalı...