Selamlar,
@Inoweb; . Maalesef durgun. Ben de yavaşlamış hissediyorum. R10'a atıf niyetim yok tabi. İnsanlarla alakalı (sözğm meclisten dışarı). Ben de yeniyim. İlk ticaretmin dışında olmadı. Buna da şükür artık. Bir arkadaş ilk başlarda bende de öyleydi demişti. Şimdi iyi diyor. 🙂
Selamlar. Evet çok ciddi bir durgunluk var gibi görünüyor. Allah sonumuzu hayır etsin inşAllah.