İnsanlar artık bir şey satın almak yerine zaman ayırıp kendileri yapmaya çalışıyorlar.
Ki bunu da alım gücü düştüğü için yapıyorlar.
İş miş yok hocam piyasa ölüyor.
Kur böyle gittiği sürece biz de görülmeyenler olarak arkada yavaşta gideceğiz.
Okulların açılması forum aktifliğini düşürdü. Bu durumda satışlara yansıyor.
Misafir; Maalesef söylediğiniz gibi kur durumu birçok piyasayı alt üst etmiş durumda. İnsanlar önünü görmek dışında şuan bir şey yapamıyor gibi.
@orhansinane; Okulların açılmış olması bir nebze etki edebilir ama bu kadar da düşüşe sebebiyet vermez diye düşünüyorum.