• 21-01-2009, 15:32:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar memleketimin belde sitesini yapmıştım.Resmi olarak(bel.tr).Sonrasında malum yaklaşan yerel seçimler için Belediye Başkanına bir başarı dileği dilemek istedim.Indexte aynen şöyle yazıyor;"Bu zorlu seçim maratonunda,Sayın belediye başkanımız XxX YyY'a başarılar dileriz."Ne bir eksik,ne bir fazla.Şimdi genel olarak bazı anti-parti taraftarları bir söylem çıkardı resmi sitede propagandamı yapılır git özel sitede yap.Şikayet edicez seni falan Kimi kime şikayet edicekler anlamadım.Ortadada propagandanın p si yok.Propagandanın anlamını bilmeyen zihniyetler böyle ağızlarında sakız yapınca bu kelimeyi yaşanan durum oluşuyor.Ama bende inadına kaldırmayacam o indexi.Ancak belediye başkanı isterse.

    Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında bilmek isterim?
  • 21-01-2009, 16:14:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    belediyenin resmi sitesinde belediye başkanına başarılar dileyemezsin tabiki.

    adamlar haklı sen haksızsın.

    şöyle yazsaydın olabilirdi belediye seçimlerinde tüm adaylara başarılar.

    ama sen direk şu anki başkana başarılar diliyorsun.
  • 21-01-2009, 16:52:29
    #3
    Senin yaptığın kasıtlı birşey elbet değildir fakat kendini başka bir aday olarak yerine koy ve bu sekilde olması seni rahatsız eder. Bence değiştirirsen hem doğru bir iş yapmış olursun hemde şuanki başkan için milletin konuşmasını engellersin.

    Insallah bu seçimlerde de şu bröşür,ilan v.s olaylarını abartmazlar ve devletimizin parasını çöpe atmazlar. Gerektiği kadar aşırıya kaçmıyacak şekilde yapmaları dileğiyle...
  • 21-01-2009, 18:27:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MovieClipLoader kardeş sen istemeden de olsa başkanın reklamını yapmışsın.Açıkcası adamlar doğru söylemiş belediyenin sitesinde böyle birşey yapılamaz,yapılmaması gerekir ama tabi sen kötü niyetle yapmamışsın.
    Bence kaldır o yazıyı, D_A_X' ın dediği şekilde yap.
  • 21-01-2009, 18:41:29
    #5
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belediyenin resmi sitesinde belediye başkanına başarılar dileyemezsin tabiki.

    adamlar haklı sen haksızsın.

    şöyle yazsaydın olabilirdi belediye seçimlerinde tüm adaylara başarılar.

    ama sen direk şu anki başkana başarılar diliyorsun.
    tamamen katılıyorum ben de aynı yazıyı yazacaktım.
  • 21-01-2009, 21:13:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar evet kasıtsız kötülük yapmışım şimdi Tüm adaylara başarılar tarzı bir ifade kullandım.Beni düzelttiğiniz için teşekkür ederim