belediyenin resmi sitesinde belediye başkanına başarılar dileyemezsin tabiki.
adamlar haklı sen haksızsın.
şöyle yazsaydın olabilirdi belediye seçimlerinde tüm adaylara başarılar.
ama sen direk şu anki başkana başarılar diliyorsun.
tamamen katılıyorum ben de aynı yazıyı yazacaktım.