belediyenin resmi sitesinde belediye başkanına başarılar dileyemezsin tabiki.

adamlar haklı sen haksızsın.

şöyle yazsaydın olabilirdi belediye seçimlerinde tüm adaylara başarılar.

ama sen direk şu anki başkana başarılar diliyorsun.