MovieClipLoader kardeş sen istemeden de olsa başkanın reklamını yapmışsın.Açıkcası adamlar doğru söylemiş belediyenin sitesinde böyle birşey yapılamaz,yapılmaması gerekir ama tabi sen kötü niyetle yapmamışsın.
Bence kaldır o yazıyı,
D_A_X' ın dediği şekilde yap.