Arkadaşlar memleketimin belde sitesini yapmıştım.Resmi olarak(bel.tr).Sonrasında malum yaklaşan yerel seçimler için Belediye Başkanına bir başarı dileği dilemek istedim.Indexte aynen şöyle yazıyor;"Bu zorlu seçim maratonunda,Sayın belediye başkanımız XxX YyY'a başarılar dileriz."Ne bir eksik,ne bir fazla.Şimdi genel olarak bazı anti-parti taraftarları bir söylem çıkardı resmi sitede propagandamı yapılır git özel sitede yap.Şikayet edicez seni falan Kimi kime şikayet edicekler anlamadım.Ortadada propagandanın p si yok.Propagandanın anlamını bilmeyen zihniyetler böyle ağızlarında sakız yapınca bu kelimeyi yaşanan durum oluşuyor.Ama bende inadına kaldırmayacam o indexi.Ancak belediye başkanı isterse.

Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında bilmek isterim?