merterbudak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amerikaya Taşınıyorum . Darısı Başınıza
138
●5.271
- 10-11-2021, 12:53:11Telefonumun resmini yukliyeyim mi bakacak misiniz 😁pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2021, 12:57:44dostum ben Türk milliyetçisiyim, taş yer yine ülkemde kalırım. sen aç karnını doyurmak, refah, huzur için dilediğin yere git. telefonunla da başka bi şeyinle de ilgilenmiyorum. sadece darısı başınıza demen komik geldi o kadar. insan ülkesini bırakıp gitsin diye niye başkasına güzel dileklerde bulunur bu nasıl bi kafanın ürünü olabilir ona güldüm. bol bol tıka basa ye, en güzel kıyafetleri sen giy, en huzurlu hayatı sen yaşa. hadi sağlıcaklaYatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2021, 15:17:51Üyeliği durdurulduhocam bende dil okuluna başvurucam vize ücretlerini yatirdim randevu bekliyorum 4 yıllık mezunuyum dil okulu için vize alabilir miyim sizce
- 10-11-2021, 15:32:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Dil okulunu tam olarak nasıl buldunuz hocam ajanslar vs en az 10k dolar istiyorlar herşey içinde çok iyi bir fiyata denk getirmişsiniz biraz bilgi verirseniz sevinirim
- 10-11-2021, 21:45:09Size ne desem boş bildiğim için . Sizi 3 Hulooggg ile Uğurluyorum.pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2021, 21:47:46Sevis kodunu almadan neye para yatırdın hocam okul on kayit yapıp verdiği belge ile alıyorsun randevunu . Kandırmışlar siziArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle