Amerikaya Taşınıyorum . Darısı Başınıza
138
●5.271
- 12-11-2021, 18:42:49hocam hayırlı olsun, manhattan da 1.5 sene yaşadım inanılmaz biyer. Hayat mücadeleniz varsa ve hızlı adapte olabiliyorsanız aç kalmazsınız. Ben Chelsea/Manhattanda mobilyacıda çalışıyordum $1k maaş + komisyon usülü ayda 3.5 4k para yapıyordum. Size tavsiyem yere bakıp yürümeyin, her zaman yeni fırsatlar yakalamaya çalışın.
- 02-12-2021, 11:41:42Merhaba. Ay sonunun gelmesini iple çekiyordum. Gidebildiniz mi? Gidemediyseniz ne problem yaşadınız?Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2021, 12:15:23Birkaç haftada orda aylarca kazanamayacagım parayı kazandım bu gavur topragında . nedense kerametli oldu ordaki islerim de açıldıOnukBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah'n işine bak Rızkı Gavur yerinde verdi. Siz gule gule kullanın . Burda normal bir çalısan ortalama bir maasıyla (sımdı asgarı ucret orda bilmem kaç diyecekler ıcın burda asgarı ucrete calısan yok ) 3 tane en az iphone 13 Pro max alınabılıyor . Yağ ve petrol fiyatları da ayrı bi konu zaten
Umarım biz de ekonomik olarak Gavur ulkeler gibi oluruz amin .
