• 12-11-2021, 18:42:49
    hocam hayırlı olsun, manhattan da 1.5 sene yaşadım inanılmaz biyer. Hayat mücadeleniz varsa ve hızlı adapte olabiliyorsanız aç kalmazsınız. Ben Chelsea/Manhattanda mobilyacıda çalışıyordum $1k maaş + komisyon usülü ayda 3.5 4k para yapıyordum. Size tavsiyem yere bakıp yürümeyin, her zaman yeni fırsatlar yakalamaya çalışın.
  • 02-12-2021, 11:41:42
    Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar . 2 Yıldır gitme planım vardı ve son 5 Aydır ciddi araştırmalar ıcıne girip orda bir dil okuluna yazıldım ve Bugun Vizemi aldım . Çok mutluyum

    Newyork Manhattan 'a Gidiyorum . Okul Bu ay sonuna başlıyacak Haftaya bilet işlerini ayarlayacağım . Darısı başınıza arkadaslar


    Tanıdık İnsaat işi yapan biri var onların yanına gidiyorum . Boyacı olarak alacaklar benı . Alısma suresı sonrasında Bi araba alıp uber yapacagım . O sırada denklık ıcın ugrasırım olmazsada olmaz denklık pek de onemı yok .

    Devlet hastanesinde Hemşire olarak çalısıyordum ve istifa ettim . Velhasıl . TÜRKİYE bir hemşire kaybetti Amerika Vasıfsız bir eleman kazandı dıye Gittigimgun Havalimanında post atarım


    Sevincimi paylasmak istedim lütfen Telefonunu çıkart Yok ülkemi satmam hayatta vs gibi yorumlar yapacak amcalar yazmasın



    Gitme planı olup sormak istediginiz sorular varsa yanıtlarım zevkle.


    BÜYÜK NOT : VİZE İŞLEMLERİ OKULuN ODEMELERİ + UCAK BİLETİ TOPLAM 1000 USD PARAM GİDİYOR ORAYA GİDENE KADAR. OYLE BURDAKİ AJANSLARIN FİYATLARI YALAN DOLAN...
    Merhaba. Ay sonunun gelmesini iple çekiyordum. Gidebildiniz mi? Gidemediyseniz ne problem yaşadınız?
  • 02-12-2021, 11:48:02
    Güle güle ülkemin bir karış toprağını değişmem koca gavur yurduna.
  • 02-12-2021, 12:15:23
    OnukBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle ülkemin bir karış toprağını değişmem koca gavur yurduna.
    Birkaç haftada orda aylarca kazanamayacagım parayı kazandım bu gavur topragında . nedense kerametli oldu ordaki islerim de açıldı Allah'n işine bak Rızkı Gavur yerinde verdi. Siz gule gule kullanın . Burda normal bir çalısan ortalama bir maasıyla (sımdı asgarı ucret orda bilmem kaç diyecekler ıcın burda asgarı ucrete calısan yok ) 3 tane en az iphone 13 Pro max alınabılıyor . Yağ ve petrol fiyatları da ayrı bi konu zaten Umarım biz de ekonomik olarak Gavur ulkeler gibi oluruz amin .