• 10-11-2021, 21:53:01
    Üyeliği durduruldu
    Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevis kodunu almadan neye para yatırdın hocam okul on kayit yapıp verdiği belge ile alıyorsun randevunu . Kandırmışlar sizi
    okul parasını değil sadece sevis ücreti vize ve üniversite kayıt ücreti hocam
  • 10-11-2021, 21:54:24
    İmkanım olmasına rağmen Avrupaya gitmem. Burada Suriyelilere Afganlara nasıl hangi gözle bakılıyorsa Avrupada'da türklere aynı gözle bakılıyor. Net olmak gerekirse köpek çekerler adama.
    Arkadaş ömür boyu 1 ev 1 araba parası için kredi ödemek istemiyorum demiş. Çalışırsan, kafanı çalıştırırsan 1 yılda bile evini arabanı alırsın. Şu R10'da yılda milyonlar kazanan çok insan var emin ol.
    Avupada köpek çekeceklerine kendi ülkemde Krallar gibi yaşarım.
    Darısı boşların başına biz böyle mutluyuz
  • 10-11-2021, 22:08:34
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkanım olmasına rağmen Avrupaya gitmem. Burada Suriyelilere Afganlara nasıl hangi gözle bakılıyorsa Avrupada'da türklere aynı gözle bakılıyor. Net olmak gerekirse köpek çekerler adama.
    Arkadaş ömür boyu 1 ev 1 araba parası için kredi ödemek istemiyorum demiş. Çalışırsan, kafanı çalıştırırsan 1 yılda bile evini arabanı alırsın. Şu R10'da yılda milyonlar kazanan çok insan var emin ol.
    Avupada köpek çekeceklerine kendi ülkemde Krallar gibi yaşarım.
    Darısı boşların başına biz böyle mutluyuz

    ABD Avrupa değil biraz kitap okumanızı öneriyorum . Ben okulunu okumuşum hemşire olmuşum . Kendi işinde hakkımi alamayıp neden başka iş yapmaya zorlanayim ?


    Son olarak da Hayatı boyunca Köyünden çıkmayıp farklı ülkeler hakkında atıp tutan yorumlar da yapmayınız bu son cümlem genel bilgilendirmedir . Sevincimi paylaşayım dedim kursağımda bırakmayın
  • 10-11-2021, 22:10:27
    Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ABD Avrupa değil biraz kitap okumanızı öneriyorum . Ben okulunu okumuşum hemşire olmuşum . Kendi işinde hakkımi alamayıp neden başka iş yapmaya zorlanayim ?


    Son olarak da Hayatı boyunca Köyünden çıkmayıp farklı ülkeler hakkında atıp tutan yorumlar da yapmayınız bu son cümlem genel bilgilendirmedir . Sevincimi paylaşayım dedim kursağımda bırakmayın
    Gidince iyi bir psikoloğa görün ilk olarak
  • 10-11-2021, 22:12:48
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidince iyi bir psikoloğa görün ilk olarak
    Telefonunu göster diyen dayılar en azından ABD nin Avrupa olmadığını biliyor 😁
  • 11-11-2021, 00:55:59
    hayırlısı olsun hocam takipteyim konunuzu
  • 11-11-2021, 01:11:05
    Üyeliği durduruldu
    Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar . 2 Yıldır gitme planım vardı ve son 5 Aydır ciddi araştırmalar ıcıne girip orda bir dil okuluna yazıldım ve Bugun Vizemi aldım . Çok mutluyum

    Newyork Manhattan 'a Gidiyorum . Okul Bu ay sonuna başlıyacak Haftaya bilet işlerini ayarlayacağım . Darısı başınıza arkadaslar


    Tanıdık İnsaat işi yapan biri var onların yanına gidiyorum . Boyacı olarak alacaklar benı . Alısma suresı sonrasında Bi araba alıp uber yapacagım . O sırada denklık ıcın ugrasırım olmazsada olmaz denklık pek de onemı yok .

    Devlet hastanesinde Hemşire olarak çalısıyordum ve istifa ettim . Velhasıl . TÜRKİYE bir hemşire kaybetti Amerika Vasıfsız bir eleman kazandı dıye Gittigimgun Havalimanında post atarım


    Sevincimi paylasmak istedim lütfen Telefonunu çıkart Yok ülkemi satmam hayatta vs gibi yorumlar yapacak amcalar yazmasın



    Gitme planı olup sormak istediginiz sorular varsa yanıtlarım zevkle.


    BÜYÜK NOT : VİZE İŞLEMLERİ OKULuN ODEMELERİ + UCAK BİLETİ TOPLAM 1000 USD PARAM GİDİYOR ORAYA GİDENE KADAR. OYLE BURDAKİ AJANSLARIN FİYATLARI YALAN DOLAN...
    dil okulu ve kalacak yere ne kadar verdiniz?
  • 11-11-2021, 01:40:27
    Hocam bize de amin demek düşer
  • 11-11-2021, 21:15:36
    Oraya gideyim İsteyen herkes yazabilir . sizin için gidip okulara on kaydınızı bile yaparım bos gunlerımde . yeter kı hayalınızden vazgecmeyın . ek oalrak da ordakı 7 8 bın usd ısteyenlere tamam demeyın . Okullar pesın para almıyor yardırın gelin