Yatirimci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amerikaya Taşınıyorum . Darısı Başınıza
138
●5.271
- 10-11-2021, 21:53:01Üyeliği durdurulduokul parasını değil sadece sevis ücreti vize ve üniversite kayıt ücreti hocam
- 10-11-2021, 21:54:24İmkanım olmasına rağmen Avrupaya gitmem. Burada Suriyelilere Afganlara nasıl hangi gözle bakılıyorsa Avrupada'da türklere aynı gözle bakılıyor. Net olmak gerekirse köpek çekerler adama.
Arkadaş ömür boyu 1 ev 1 araba parası için kredi ödemek istemiyorum demiş. Çalışırsan, kafanı çalıştırırsan 1 yılda bile evini arabanı alırsın. Şu R10'da yılda milyonlar kazanan çok insan var emin ol.
Avupada köpek çekeceklerine kendi ülkemde Krallar gibi yaşarım.
Darısı boşların başına biz böyle mutluyuz
- 10-11-2021, 22:08:34Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABD Avrupa değil biraz kitap okumanızı öneriyorum . Ben okulunu okumuşum hemşire olmuşum . Kendi işinde hakkımi alamayıp neden başka iş yapmaya zorlanayim ?
Son olarak da Hayatı boyunca Köyünden çıkmayıp farklı ülkeler hakkında atıp tutan yorumlar da yapmayınız bu son cümlem genel bilgilendirmedir . Sevincimi paylaşayım dedim kursağımda bırakmayın - 10-11-2021, 22:10:27Gidince iyi bir psikoloğa görün ilk olarakYatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2021, 22:12:48Telefonunu göster diyen dayılar en azından ABD nin Avrupa olmadığını biliyor 😁Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2021, 01:11:05Üyeliği durduruldudil okulu ve kalacak yere ne kadar verdiniz?Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2021, 21:15:36Oraya gideyim İsteyen herkes yazabilir . sizin için gidip okulara on kaydınızı bile yaparım bos gunlerımde . yeter kı hayalınızden vazgecmeyın . ek oalrak da ordakı 7 8 bın usd ısteyenlere tamam demeyın . Okullar pesın para almıyor yardırın gelin