Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABD Avrupa değil biraz kitap okumanızı öneriyorum . Ben okulunu okumuşum hemşire olmuşum . Kendi işinde hakkımi alamayıp neden başka iş yapmaya zorlanayim ?


Son olarak da Hayatı boyunca Köyünden çıkmayıp farklı ülkeler hakkında atıp tutan yorumlar da yapmayınız bu son cümlem genel bilgilendirmedir . Sevincimi paylaşayım dedim kursağımda bırakmayın
Gidince iyi bir psikoloğa görün ilk olarak