hocam hayırlı olsun, manhattan da 1.5 sene yaşadım inanılmaz biyer. Hayat mücadeleniz varsa ve hızlı adapte olabiliyorsanız aç kalmazsınız. Ben Chelsea/Manhattanda mobilyacıda çalışıyordum $1k maaş + komisyon usülü ayda 3.5 4k para yapıyordum. Size tavsiyem yere bakıp yürümeyin, her zaman yeni fırsatlar yakalamaya çalışın.