Konu
Amerikaya Taşınıyorum . Darısı Başınıza
10-11-2021, 12:51:56
#118
Yatirimci
merterbudak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam , öncelikle hayırlı olsun Dil Okulu vizesi ile gidiyorsanız çalışma izni konusunu nasıl yapacaksınız. Uber gibi firmalar çalışma izni istemiyor mu ? Teşekkürler.
Merhaba bunun açıklamasını konuda 3 defa yaptim hocam