merterbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam , öncelikle hayırlı olsun Dil Okulu vizesi ile gidiyorsanız çalışma izni konusunu nasıl yapacaksınız. Uber gibi firmalar çalışma izni istemiyor mu ? Teşekkürler.
Merhaba bunun açıklamasını konuda 3 defa yaptim hocam