hocam bende dil okuluna başvurucam vize ücretlerini yatirdim randevu bekliyorum 4 yıllık mezunuyum dil okulu için vize alabilir miyim sizce
Sevis kodunu almadan neye para yatırdın hocam okul on kayit yapıp verdiği belge ile alıyorsun randevunu . Kandırmışlar sizi